Tuesday, February 24, 2009

say "hai"..

ermm dah agak lama gak tak menaip dlm blog nih..busy la katakan...anyway keje menfotostate aku dah selesai...jadik kesempatan nih bole la aku curik2 menaip sambil2 tunggu laki aku x sampai2. For a few weeks aku rs dekat 2 bulan aku menfotostate salary 2006 until 2008 bercopy2 sbb ade kes budak songlap duit..huhhhhhhh lega rasa nya...tuk thn nh aku dh mc 2 kali that's why ler aku x konfem2 lg kat TAS Leisure nh may be sbb cuti EL pn byk amek..banyak la problem tahun nh..mak aku g check up la ape la...terpaksa lah..

Ape yg latest, zara dh msk 10 bulan dh mula bertatih n nmpknye semakin bijak...tengah susun step...ermm kalo hulur tgh haram x nak jalan tp kalo biau dia main sendiri sebok laks dia nk jalan...tensen..tuh la peel si zara...Wawa laks bapak mertua aku belikan basikal seminggu dh jahanam..ermmm bakul bengkok la, handle sengetla..aku x tau ler cm ner dia ngn boboi naik basikal..rasanya tak main kat luar pn...aku x tau ler jangka hayat basikal tuh sampai bila?? ntah sampai setahun ke tak...lantak la mulut aku dh tak larat nk membebelllllllllllll..

nnt aku postkn pic latest g kuantan ngn famili mertua...x sempat g nh..

nantikan la.....byeeeeeeeeeeeeeeeeeee

No comments: